KONKURS NA PROJEKT MURALU Z OKAZJI 90-LECIA ISTNIENIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU

   REGULAMIN KONKURSU

  1. Organizator konkursu
  1. Organizatorem konkursu jest Dyrektor i Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej nr 2 im. Armii Krajowej w Milanówku.

 

  1. Cel i przedmiot konkursu

1.    Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego muralu upamiętniającego Armię Krajową - patrona Szkoły Podstawowej nr 2
w Milanówku, która w tym roku obchodzi 90-lecie.

2.   Mural będzie wykonany zgodnie z projektem na jednej ze ścian we wnętrzu budynku szkoły.

 

  1. Warunki uczestnictwa w konkursie
  1. Konkurs trwa od 13.10.2025 do 10.12.2025.
  2. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie i absolwenci naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
  3. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu tylko indywidualnie.
  4. Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi
    w regulaminie.
  5. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
  6. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej nr 2 im. Armii Krajowej
    w Milanówku
  7. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

 

  1. Forma prezentacji pracy konkursowej
  1. Prace można wykonać ręcznie (technika dowolna) lub korzystając z technik komputerowych (nie jest dopuszczalne wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI) do generowania projektu). Orientacja prac konkursowych pionowa. Szablon do zaprojektowania muralu stanowi załącznik nr 1.
  2. Projekt powinien charakteryzować się następującymi cechami:

·       Tematyka: nawiązywać do historii i działalności Armii Krajowej, w sposób adekwatny i zrozumiały dla uczniów.

·     Przekaz: być czytelny, wyraźny i przyciągający uwagę odbiorcy.

·     Emocje: wzbudzać refleksję, szacunek i zainteresowanie historią.

·     Dostosowanie do odbiorcy: odpowiadać wieku i poziomowi wiedzy uczniów szkoły podstawowej.

·     Forma graficzna: utrzymany w prostej, estetycznej formie, z ograniczoną liczbą kolorów i czytelnym układem graficznym.

 

  1.  Miejsce i termin składania prac konkursowych
  1. Podpisane prace (imię i nazwisko, klasa lub rok ukończenia szkoły) należy składać do sekretariatu szkoły w terminie nieprzekraczalnym do 10.12.2025 r.
  2. Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
  3. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
  4. Organizator nie zwraca prac.
     
  1. Kryteria oceny prac konkursowych

    Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:

  • Zgodność z tematyką – praca powinna nawiązywać do historii i wartości Armii Krajowej oraz w sposób zrozumiały przekazywać zamierzony przekaz.

·     Oryginalność i pomysłowość – projekt powinien wyróżniać się indywidualnym podejściem, kreatywnością i własną interpretacją tematu.

·     Estetyka i jakość wykonania – praca powinna być czytelna, spójna kompozycyjnie, starannie wykonana i utrzymana w odpowiedniej formie graficznej.

·     Wartość emocjonalna i przekaz – projekt wzbudza refleksję, emocje lub zainteresowanie historią Armii Krajowej.

 

  1. Ocena prac konkursowych
  1. Zwycięska praca zostanie wybrana przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły a składającą się z przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego, Rady Rodziców oraz Rady Pedagogicznej.

 

  1. Rozstrzygnięcie konkursu
  1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
  2. Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.
  3. Planowana data ogłoszenia wyników 19.12.2025 r.
  4. Komisja zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu oraz niewybrania pracy zwycięskiej.
  5. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
  6. Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa prezentująca wszystkie prace.

 

IX. INFORMACJA

Do regulaminu dołączono: Załącznik nr 1, Szablon w formacie A3 do zaprojektowania muralu”, Załącznik nr 2 „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych”, Załącznik nr 3 „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych” oraz Załącznik nr 4 „Formularz Zgłoszenia”.

Opublikowano: 13 października 2025 09:15

Kategoria: Aktualności

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Szablon w formacie A3 do zaprojektowania muralu [362.66 KB]

Załącznik nr 2 - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych [161.05 KB]

Załącznik nr 3 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych [158.55 KB]

Załącznik nr 4 - Formularz zgłoszeniowy [151.91 KB]

Wyświetleń: 45

Wszelkie prawa zastrzeżone © Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Armii Krajowej w Milanówku

Realizacja: Superszkolna.pl